Nerelerdeyim? #FARKINDALIK


bu iş arkadaşımın yapmış olduğu PUFFF :)) onun fotosu :)

Nerelerdeyim? bi kere gözünüzün beni arar olmasına çok sevindim. Bende sizler özledim takip etmeyi ve paylaşımlarınızı okumayı. Facebook hesabımdan sayfası olan arkadaşları takip ediyorum en azından. Fakat blog ciddi zaman istiyor.



Benimde Facebook da sayfam var zaman zaman paylaşımlarda bulunuyorum. 

Evet nerelerdeyim diyordummm :) çalışıyorum arkadaşlar ve aynı zamanda spor yapıyorum aynı zamanda yemek yapıyorum aynı zamanda eşime vakit ayırıyorum aileme vs...
fazlaca aldığım kilolarla başım dertte... 
AHHHHH farkındalık ne mühim bir konu, idrak edilmesi güç çok güç... dua ediyorum herkes farkına varsın. artık derdi neyse *kilo ise kilo *sağlık ise sağlık *psikolojik durumlar ise psikolojik farkındalık diliyorum herkes için. şubat-mart ayından beri diyet+spor 15 kg verdim. :) 
mümkün olduğu kadar kurabiye vs yapmıyorum. yapınca yeniyor. verilecek kilo çok olunca15 kg çok az çok çok az... ama devam devam devam diyorum....

işte ben sporda ve diyetteyim aslında :)))

sevgilerimle...

Yorumlar

  1. 15kg mi sanirim ben yok olurum o kadar versem. tarif de isteriz ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne kadar güzel demek ki fazla kilonuz yok. ne mutlu size... tarif arkadaşımdan almam gerek önce :)

      sevgiler...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım çok şirin görünüyorlar... Tekrardan blogunda olmana sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar