2014 yengec burcunu neler bekliyor.

ilahi astroloji ile ilgilenen kisiler, cok tezatliklar mevzu bahis..
herkes gibi bende iyi seyler duymak istiyorum. dinle dinle toplu bir cumle yok..
kinaye yapiyorum ;)
isin hakkini verenler muhakkak vardir..
merakliyiz, heyecanliyiz, neler gorecek neler yasayacagiz.
hayatimiz ne sekilde akip gidecek elimizden...
evet aslinda akip gidiyor.
kimseyi kirmamak gerekli, dogru, iyimser olmak gerekli...
belirli sureli olarak bir isde calisdim. bu cok iyi oldu bana kattigi bir cok
deneyim tecrube ve insanlari tanima sansi yakaladim..
malum insanlari tanimak hocde kolay degil...
bi kac kisilik cok dikkatimi cekti.
ozel hayatinda yasadigi sikintilarin hirsini musteriden ve calisma arkadaslarindan alan bir tip...
cok zor bir karakter bu dimi hayatimizda cesitli konumda bu tip insanlar mevcut..
fakat #### yapamayacagin kalbi kirmayacaksin#####
evet kirildim ama anladim sundandir bundandir dedim.
sonra dikkatimi cekti bu insanlarin etrafinda hep benim gibi dusunen insanlar olmayabilir ve hayat daha da zorlasir oyle degilmi?

dervisin fikri neyse zikri odur...
nereden nereye geldi post ;)

ozlemisim blogumu

sevgiler...

umarim 2014 de guzel hos insanlarla karsilasiriz...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar