PÜFFF NOKTA

ah kızartmalar ne kadar yapmak istemesekte yapıyoruz işte seviyoruz..
fırın kağıdında fırınlamak da olabilirdi ama kızarttım yine ..
aklıma geldi Teyzem kızartmalarını yaparken kızartma tenceresine kapak  kapatmıyor..
malum kapak buharlaşıyor ve yağın içine akıyor sonra CAASSS COOOSSS :) vs hatta üzerimize sıçrama gibi mutfak kazalarına sebep olabiliyor..
üzerine gazete kapatıyor. bende öyle yapıyorum artık ve bunu fotolamak sizlerle de paylaşmak istedim.


1 MAYIS İŞÇİ EMEKÇİ BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
:)

Yorumlar

  1. güzel fikir!
    kızartmanın yağını çekmesi için kızartmalar gazete kağıdına alınırdı tabaktan önce

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle güzel fikir.. ama sizin o dediğiniz havlu kağıtta daha sağlıklı gibi..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bende havlu kağıda alıyorum :)
    gazete kağıdı karartıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet havluya almak mantıklı..

      şöyle ki paylaşımda kapak yerine gazete ;)
      umarım anlaşılmıştır ;)

      Sil
  4. çok mantıklı geldi bana kapak yerine gazete.. wowww süper paylaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende duyduğumda mantıklı geldi süper cidden

      sevgiler..

      Sil
  5. Canim ii guzelde şu var ki biz hanimlar kizartma yaparken Baska bi islede mesgul olabiliyoruz ve kızartma ateside harlı olduğundan hani tehlikeli bi iş gibi geldi bana gazeteyi kapak gibi kullanmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaza geliyorum demez.. e tabi tedbir gerektirir..

      sevgiler..

      Sil
  6. çok mantıklıymış ilk fırstta deneyeceğim. bloğunuzu çok sevdim. bana da beklerim :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. aa çok iyi bir fikir, yaz da gelmişken

    YanıtlaSil
  8. ilk kez duyuyorum çok iyi fikir ama biraz dikkat gerektirir sanırım

    YanıtlaSil
  9. kızartma için sadece püfff diyebilirim
    çok zararlı çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın fakat mutfağımızda var sık aralıklarla olmasa da yaparım nadiren..

      sevgiler..

      Sil
  10. tavalar için yağ önleyici süzgeç var.üstüne koyuyorsun ve hiç yağ sıçratmıyor.Biz onu kullanıyoruz tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  11. Ben altını çok açtığımda bırkeresınde gazete alev almıştı.lavaboya zor atmıştım.yanan gazeteyi.dikkatli olmak lazım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar